diloslili sana tavsiyem adetin 4 gün geciksin ver yavaş artış olur stres olursun benimki
6 Nisan’da 7,4
8 Nisan’da 10,8
9 Nisan’da 13,5 ne zamanki adetimin üstünden 3. Gün geçti 4. Gün 4 günde 4 kat arttı daha yeni yerleşme tamamlanınca yavaştan artması normal düşükte çıksa korkma çok küçük değerlerle öğrendik.. her ne kadar kimyasal riskim olsa da umutluyum