Busra_bugraaa Kızlar dün yazmıştım bebeğimin suyu bitmiş diye bugün sabah farklı bir doktora gittim ve plesanta kireçlenmiş o yüzden su üretemiyormuş sezeryana alındım bebişim doğdu çok şükür sorunsuz bi şekilde şuan yanımda uyuyor 😊 bende kalktım yürüdüm biraz ilk doğumumda daha çok zorlanmıştım bunda çok şükür agrım fazla olmadı ara ara oluyor tabiki ama dayanılmayacak kadar değil sezeryandan korkmayın derim evlat herseyi unutturuyor herkese hayırlı doğumlar diliyorum 💕
Busra_bugraaa Revannn genel anestezi aldım canım doktorum onu önerdi ben biraz korktum bebeğime biley olur diye ondan
Ela1994 Busra_bugraaa hayırlı olsun canım bende sezeryan olucam Doğumdan korktugum için 🙏 Ama sezeryanda da korkuyorum ben spinal düşünüyorum 🙈 karnınıza bastırdılar mı
Busra_bugraaa Ela1994 saol canım korkmana gerek yok o kadar dayanılmayacak bi agrı degil ben genel anestezi oldum canım
Ela1994 Busra_bugraaa çok saol canım cok geçmiş olsun 🙏 olumlu olumsuz konuşan cok canım ister istemez olumsuzlara takılıyorsun 😒
Busra_bugraaa Revannn neden ki benim gittiğim hastane bayıldıktan sonra takıyormuş belki hastaneden hastaneye değişiyordur