papatiaa İster yatarken ister ayaktayken farketmiyor 3,4gundur sağ elim uyumuşuyo resmen kolumdan bıseyler cekılıyo dr da gidemedim bunu yaşayan var mı
gizem_aden27 papatiaa bende bugün yaşadım uzanıyorum sabah kalktıgmda sağ elimin üstünde olmama rağmen sol elim uyuşmuştu parmaklarıma kadar iki kere yaşadım kötü bişeydi
Melike3506 papatiaa benimde elim kolum çok uyuşuyordu magnezyumu düzenli içmeye başlayınca azaldı bayağı bitti gibi neredeyse arada sırada uyuşuyor
papatiaa Busra5222 evet ya birde basıyo bazen hafifliyo bi zarar da vermedim bana da dönüş yaparmısın önceden yaşamadıgımdan korkmayada başladım
Dilaraclkalav 37+5’im ve 1 aydır var. Ödemden dolayı oluyormuş kızlar ben doktoruma söylemiştim turşu, şalgam, tuz yasaklamıştı. Tuzu bırakamıyorum da diğer ikisini zaten tüketmiyordum. Tuzu azalttım ama
papatiaa Dilaraclkalav ya bende 36yım 3,4gundur oluyor hiç geçmiyo geçen hafta temızlık yapmıştım bez su bu sınırlere zarar verdim heralde dedim dr de gitmedim korkumdan kafayı yiyorum uyutmuyoda
Dilaraclkalav papatiaa sinirlere zarar falan sanmıyorum canım ödemli misin parmakların şişmiş mi ona bak öyleyse tuzdandır muhtemelen. Benim yüzükler bilezikler girmiyor artık parmağıma elime. Yine tabi farklı bişeydense doktorun söyler de benimki böyle demişti. Yemekleri tuzsuz yiyemiyorum ama azaltmaya çalışıyorum. Onun dışındaki tuzlu şeylerden kaçınıyorum çerez vs
Dilaraclkalav Bide ilk uyandığımda daha çok oluyor vücut uzun süre hareketsiz ve susuz kaldığı için. 2-3 saate biraz rahatlıyor bol su içip hareketli olmak lazım
papatiaa Dilaraclkalav momselcans yanı normalse tamam o zaman dedim bide bilek ameliyatı çıkmasın başıma gözüm korktu 😀
momselcans Ben doktora sorduğumda normal dedi benimde şimdi karnım karıncalanıyor uyuşuyor ona da normal dedi bebek büyüdükçe sinirlere baskı yapıyor elektrik çarpması hisseden bile var dedi :(
papatiaa esrafi5 aynen birde ben şehır dışındayım yarına randevu aldm kötü bısy var mı diye hiç bir sekılde geçmiyo