Doğumdan hemen sonra ağlayamadı yavrum ısıtmak için götürdüler foğumdan sonra gittim mavi ışığın altında küvezde uyuyır beslenmeye başlamamış bir de hava veriyolar 3 gün burda falan dediler başına gelen oldu mu daha erken çıkan. 3 yaşında da kızım var kaldım arada derede