aleynasss Kızlar cok heycan korku panik herşey var 38+5 im sabah 8.30 yatısım yapılacak spinal anestezi olucam ilk doğumum genel olmuştu güzel geçmişti şimdi uyanık olmam beni korkutuyor biraz onun dışında boğaz enfeksiyonum da var öksürük burun tıkanıklığı inş sorunsuz geçer benle aynı dırumda olan varmııı
Fatmanur_0416 aleynasss rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲 inşallah çok kolay geçer
merve588 aleynasss benimde ilk genel anesteziydi bu daha belli olmadi persembe tahlil vericem o gun netlesir galiba 24 nisanda giricem bende ameliyata
1tucee aleynasss inşallah sağlıkla gelir bebeğiniz duygu geçişleri yaşamanız gayet normal bende olsam bende sanırım her duyguyu yaşardım kolay doğum olur inşallah 🙏🏻☺️🌸
aleynasss isem sormaa karmakarışık duygular ilk çocuğumu bırakıp gitmek ne kadar zormuş ilkte hic sorun yaşamamıştım şimdi cok duygusalım …
filizfs Sağlıcakla kavuşun Allah yardımcınız olsun hepimiz birbirimize dua edersek herşey güzel olur 🥰
ftmnrysrlr aleynasss benimde tam tersiydi. bende genel istemiyorum ayılması zaman alıyor diye. tecrübelerinizi paylaşır mısınız genel anestezi için 🙏
merve588 momysss benim kronik rahatsizligim var ilk acil olarak gitmisdim kalp atislarimiz yukselince mecburi o dönem genel anestezi verilmişdi ama bunda ne yapilir bilmiyorum
seloss23 aleynasss korkma sonunda finali harika bitecek ve güzel bir doğum olacak 🧿💐🫂 herşey harika geçecek sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin Allahımm
aleynasss seloss23 ay insallah canım icimi rahatlattın allah razı olsun hepinizden çıkınca yazacağım kızlar dua edin bana🙏💕💕💕
aleynasss @“merve588”# merve588 canım cok önemli bir rahatsızlık hastalık olmadıgı surece genele döndürmüyorlar bende şu an kör kütük gribim ona rağmen Spinal:/