nurbus1 5 ayıma girdim öncesinde zaten geç yatan öğlenlere kadarda uyuyan birisiydim.. düzen değişmedi saat 3.4 ü buluyor uyumam öğlen 12.1 gibi kalkıyorm bu bebeğin gelişimine olumsuz etki yapar mı cok korkuyorum
filizfs nurbus1 bende öyleyim sanmıyorum sadece son aylarda bebek uyku düzenini benimsiyor diye biliyorum yani gece uykusu sizin uykunuza göre şekillenmeye başlıyor artık
serabis HakanKemal iyi geceler post açtım sanırım çoğu uyuyor geri dönüş alamadım 😂 seni bulmuşken sorayım 🫠 33. Haftadayım karnım genelde sert normal mi