10 haftalık gebeyim mide bulantım yok iştahım yerinde ama. Öğlen uyanıyorum kahvaltı yapıyorum ve akşam yemeği yiyorum aralarda ceviz fındık meyve tüketiyorum süt içiyorum ama muazzam bir şekilde günde 3 öğün yemek yiyemiyorum. İntg görüyorum süslü tabaklar her öğün muhteşem yemekler. Ben yanlış olanı mı yapıyorum