yaseminkarakus0728 yildizayaz1998 18+1 haftaligim daha hissedemedim kizimdada 21 haftalıkken hissetmistim
MevaMomss yildizayaz1998 19+2 şuan 15 haftalıkken seğirme gibi hissettim ama emin değildim… 17+2 de net bir şekilde hissettim şimdilerde her gün belli ediyor kendini 🥰💙
nazaralparslan Hatice_00 bende 10. Haftadayim elimi karnıma koyduğum da nabız gibi bir şey atıyor du gece çok hissetmiştim bebekle mi ilgili acaba yada çok mu erken daha bilmiyorum
sarilale123 yildizayaz1998 bende 2. Gebelik te öğrendim devletteki doktor dedi . 16 haftadyım ama hareket hissediyorum sanki dedim normal plesanta arkada çünkü dedi
Hatice_00 sarilale123 evet herkes şaşırıp inanmıyor ama gerçekten onda hissettim doğruyu söylüyorum 😂
sarilale123 Hatice_00 yok bacım niye yalan söyleyesin, ben ilk gebelikte 20. Haftadan sonra hissedince on bi değişik gelmedi değil 😁