Seher_Alyaduru Kızlar gebelik te doktorunuz kalsiyum ve magnezyum ilacı yazdı mi multivitamin ve Kan ilacına ek olarak? Kaçıncı aydan itibaren kullanmak gerek?
FatmaAtess Seher_Alyaduru ben 12 haftadan sonra başladım canım magnezyum içinde vitaminlerde varmış artı demir hapı kullanıyorum
Srfn11 Seher_Alyaduru 26. Haftamda verdi doktor birgun kaldiyum birgun malnezyum ic dedi. Birde demir hapi verdi. Birgun unutarak hepsini bir ictim gercekten oluyorum sandim arkadaslar aman diyim ayni gun icinde arka arkaya sakin olaki unutmayin ozellikle not alin yemin ederim oluyordum 🤧
Tuanam01 Haftayı hatırlamıyom ama mağnezyum yazdı oda kasılmalar için zaten ihmal etme elinden geldiğince.
Tuanam01 Seher_Alyaduru Canım kaç haftalıksın ilerleyen haftalarda sırt ağrısı oluyor bende de var 30+1im bugün itibariyle ve sırt ağrısı için bi ilaç yok yani vermiyorlar bebek büyüdükçe baskısı ağırlığı yapıyor çünkü .
Seher_Alyaduru Tuanam01 Benim 23 hafta ama bı kaç gündür bacaklarimda ağrı var yürürken çok zorlanıyor um sadece 2 kilo aldım oysa.. Neden bu kadar sırt ve bacak ağrım oluyor anlamadım
Tuanam01 Seher_Alyaduru Bebeğiniz büyüdü canım artık suyu kilosu vs derken baskısı artıyor sen dr git mağnezyumu ihmal etme geçmiş olsun.