ayse345689 blnmyld 2632 çıktı bugün belli belirsiz küçük bir sey var gibi dedi kan ver dedi kan verdim kan 2632 cikti iki gün sonra yine gel dedi
blnmyld ayse345689 geç döllenmeden dolayı oluyor dediğim gibi benimde regl tarihim ile haftam uyuşmuyordu beta yüksek çıkmış sizin de
ayse345689 momynurr bir gün geciktim ilk kanım 257 bir hafta sonra yani bugün gtm vajinadan bakıldı belirli belirsiz küçük bir şey görmüş kann istedi tekrar verdim yüksek çıktı gayet iyi dedi iki gün sonra gel dedi
blnmyld ayse345689 gecikmen sadece 1 gün ise normal bence hemen gözükmemesi ben gittiğimde 5-6 haftalıktı öule görmüştük yolk kesesini falan o yüzden bence erken seninki gönlünü ferah tut belirtileri takip et 🌸
ayse345689 blnmyld kötü belirtim yok acildeki doktor betaya bakip pozitif gebelik dedi iki gün sonra gel dedi