AsyarRabiia dozuna bağlı olarak kullanım sıklığı değişir canım, doktoruna danış bence. her şeyin fazlası zarar tabii ama doktorun önerdi ise vardır bildiği. ben 20.000 ıu olan formunu haftada 2kez kullanıyorum. hatta doktorum ilerleyen süreçte haftada 1 yapacağız dedi. doktorların süreci takip etme şekli de farklı olabiliyor. doktoruna güven, gönlünü ferah tut bir şey olsa illa ki belli olurdu diye düşünüyorum ama doktoruna tekrar danış mutlaka