busrayilmzz06 Suyu yeteri kadar içemiyorum midem almıyor bi süre sonra nasıl su içebilirim litrelerce var mı bi taktiği kızlar enfeksiyonum da geçmiyor o yüzden 🥹
ayso5 busrayilmzz06 bende hamilelikte içemiyorum. Hazır su içmeyi deneyebilirsin onların tadi biraz daha tatlimsi belki seversin . Bide ben limon bazen tarçın bisi koyuyorum bazen az bi zencefil tadı değişiyor aynı zaman da mideme de iyi geliyor.
canan_0134 busrayilmzz06 kaç haftalıksınız bilmiyorum ama benim de aşırı derece sudan midem bulanmıştı . Ben soğuk suyla çözüme ulaştım, belki size de fayda eder .
neslihaner busrayilmzz06 aynısı bendede var yudum yudum içmeye çalışıyorum ama içim kalkıyor . Soğuk su içince çok fazla olmuyor ama öyle bir deneyin . Olmazsa limon sıkıcaz yapacak bişey yok .
28kbr busrayilmzz06 bende zorlanıyodum ağzıma naneli bi sakız alıyorum ve soğuk su içiyorum sakızın ferahlığı o bulantıyı engelliyor
aslmoms 1,5 tl hazır sulardan içiyorum. Bardağa doldurmadan direk şişeden içiyorum. Hem ne kdr içtiğimi ölçüyorum hem tadı daha güzel geliyor
filizfs busrayilmzz06 bende içemiyorum ama şunları denedim açken içmeye çalışmayın mide bulantısı yapıyor pipetle ve bir dilim limon koyarak daha fazla içebiliyorum
ftmnrysrlr benimde 16. haftaya kadar öyleydi Dr farklı su markalarını denememi söyledi ceysu ya da pürsu ile çözdüm
kartanesii_ busrayilmzz06 yani ben yaz kış fark etmez suyu ancak soğuk, buz gibi içebiliyorum. O şekilde deneyin rahatsız olmayacaksanız. Normal oda sıcaklığında su içemiyorum
kartanesii_ busrayilmzz06 evet herkes içemiyor o yüzden çok yapında demek istemedim ama ben bu şekilde içebiliyorum hep :(