seminayy Merhaba kızlar, 30. Haftadayım ağda yaptırdım ve hormonlardan dolayı cildim hassaslaşmış ve bikini özel bölgemde şişlik çokça sivilceler kızarıklık hassasiyet oluştu. Aranızda yaşayan var mı yada önerisi olan
bebekveannesi35 seminayy bende 33.haftadayım dün yaptırdım hem şişlik oluştu hala ağrıyor ve kızarıklık oluştu
kartanesii_ seminayy bence rahat bir şeyler giydiğinizde iç çamaşarınızı çıkartın derinize temas etmesin hava alsın ve krem sürün oraya. Hava alırsa çabuk iyileşir, derinize bir şey değmesin
seminayy Hatice_00 maalesef sürdük ama hamilelikten dolayı çok hassaslaşacağını öngöremedim ve şuan rahatsız edici ağrılı bir süreç odu
allyslife seminayy benim de çözüm aradığım bir konu🥲 14.haftamdayım ama mahvoldum, hiç böyle olmazdım.. epeyce şişti ve dokunduğum an çok acıyor🤦🏻♀️
badhomian bacım bende 37+5 im dün yaptım aynı durumdayım hassasiyetten ama dsr iç çamaşırı giyme sudocrem veya bepqnthol sür iyi geliyor hassasiyet gidince gül suyu ile tonikle iyi geliyo
badhomian seminayy oluuor bacım son iki wğdamda başladı bu sorun batık sorunuda çok oldu peeling yapmama rağmen diyetim hassaslaştık yapcak bişe yok ben bunları uyguluyorum iyi geliyor bide ara sıra soğuk kompres yapmakta iyi oluyor
seminayy bebekveannesi35 benimde öyle başlamıştı 1gün sonrada sivilce döktü krem sürdüm ama etki etmedi bekliyorum kendiliğinden geçmesini
yasem1 Benim normal hayatta da minik sivilcelenmeler olurdu nemlendirici sürünce geçiyo benimkiler belki sizde de işe yarar.
gulseren844_ Kızlar sizler gebelikte ağda yapmak için kuaföre mi gidiyosunuz kaçıncı haftada kuaföre gitmeye başladınız?
yasem1 gulseren844_ ilk gebeliğimde 2 kez kuaföre gittim. Bunda da başından beri ayda bir ya da bir buçuk ay gibi aralıklarla hamama gidiyorum.