Merhaba 12+1 haftalık hamileyim bugün 3.gün yemek yemesem acıkıyorum yiyince midem şişiyor karnımdan nefes alamıyorum hele şu aldığımız derin nefes var ya onu daralıyorum alırken daha doğru alamıyorum iştahsızlıkda var hafif kramp var karnımda son haftalar doğum yapacağımız zaman alt tarafa baskı uygular ya onun gibi bacaklarımda da ağrı var hafif acaba başına böyle bir şey gelen oldu mu?randevuya da iki hafta var bir iki gün daha bekleyip geçmezse acile mi gitsem