Arkadaşlar fikri bilgisi olan varmıdır çok merak ediyorum beta artışlarım zaten yavaştı ben hamilelik belirtilerinde yaşadım son adetim 7 marttı istmoselim vardı ne zaman ne ara hamile kaldığımı anlayamadım o yüzden zaten adet olmayınca test yaptım çift çizgiyi gördüm kan verdim ilk değerim 7 Nisan 97 8 Nisan 121 13 Nisan 211di bugün sabah kalktım lavaboya girdim idrarımla beraber kanamam olduğunu farkettim bir iki damla düşmüş suya ama hiç hissetmedim ☹️ neyse çok üzüldüm ama hemen hastaneye gittim anlattım beta yaptılar ortada 187 çıktı düşmüş değerim ultrasona çıktım birlik bişey yok burda başka hastaneye gelcen ağrın olursa falan dedi bana kesede dana oluşmamıştı zaten sorum şu kanama o an oldu bidaha devam etmedi peçeteye sildiğimde kahverengi silince bulaşıyor az çıka çık kahve çok açık pembe diyebilirim 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭