sukriyekonus 14+1 haftalık oldum fetal DNA yaptırcakyım ama vaz geçtik fiyat baya bir abartı geldi yaptıran veya yaptırmayan anneler neyi önerirsiniz 2 li tarama yapsam yeterli olur mu ikinci gebeliğim ilki 6 sene önceydi fetal yaptırmadım çok şükür gayet sağlıklı
gzmnrhal sukriyekonus Ben ikili test yaptirdim 99 normal çıkınca fetal düsünmedim ama riskli sonuç verseydi fetal yaptirirdim dıye düsündüm ikili test sonucuna göre karar ver bence fiyat baya uçuk gerçekten
ekiminannesii sukriyekonus 14+5teyim ikili sonuçta risk düşük çıktı. Yüksek çıksa bende yaptırırdım. O kadar şey duyuyorum ki hiç bir merkeze güvenim kalmadı. Milletin sonucunu kopyalayıp gönderiyorlar diyen de var yurtdışına gitmiyor kendileri çalışıp bir dünya para istiyor diyen de var. Kendim de hemşireyim. İlk gebeliğim 2021 deydi yaptırmamıştım o zaman. Çocuğum gayet sağlıklı. Şuan gerçekten gerekli mi yoksa popüler mi oldu bunun ayrımını yapamıyorum.
gulgunn sukriyekonus ben ilk gebeliğimde de yaptırdım şimdi de yaptırdım 35 yaş üstüne öneriyor doktor.
sukriyekonus gzmnrhal evt en düşük fiyat 14 bin şu zamanda bilmyorum boş yere vermek istmdm gerekirse yaptırım anca inşllh ki gerek kalmaz
sukriyekonus ekiminannesii bnde senin gbı dşnyorum sanırım tamamen ticaret olarak bakyolar güvenmiyorum yaptırıp kötü sonuç alan var fakat sonrasında hiç bir olumsuz bişy yok ve sağlıklı doğum yapan var çok karmaşık bir durum
ARYa143 Ben hiç bir test yaptırmadım ilk gebeliğimde şimdi de düşünmüyorum🙄 Detaylı usg yeterli bence, %lik sonuç verenlere zaten itimadım yok, fetal DNA da çok pahalıymış sanırım gerek duymuyorum o yüzden 🤗
busradai Hmm ben izmirdeyim izmirdeysen yer önericektim yaptırırsan diye 🤭Bende maddiyattan dolayı doktoruma ilk 2 li tarama yaptırayım sonra allah korusun bişey çıkarsa fetal dna yaptırayım demiştim o da dedi ikili üçlü taramaların doğruluk yüzdesi daha düşük bence direk fetal dna yaptır şimdi 2-3 ay sıkışırsın ama bişey çıkarsa ömür boyu vebal alırsın dedi allah evlatlarımızı korusun ne zaman ne olcağı tabiki hiç belli değil ama baştan bunu bilmek daha iyi 😔 allah sağlıklı evlat nasip etsin
sukriyekonus busradai amin tabiki öncelik sağlık ama ilk gebeliğim olsa belki dönmeden yapardım ilkte yaptırmadım
yasem1 Ben ilk gebeliğimde doktor bu daha sağlıklı sonuç veriyo bunu yaptırırsan ikili üçlü dörtlü yaptımicaksın hiç dediği için pakette de bu testler olmadığı için her türlü zaten parayla yaptırıcam diye fetal dna yaptırmıştım bi sorun çıkmadı hatta cinsiyeti de o şekilde öğrenmiştik. Şimdi ikinci gebeliğimde de aslında yaptırmayı istiyodum ama bu doktor pek gerekli görmedi diğer testler de burda pakete dahildi ve başlangıçta ikiz başlatıp tekil devam eden Bi gebeliğim vardı fetal dna içinde tekil olduğu tarih itibariyle 8 hafta geçmesi gerekli gibi bişiler vardı sonucu acaba etkiler mi bu ikiz olması sonra birinin kalp atışını durması diye güvenemedim teste ne yalan söyliyim yaptırsam da kesin doğru sonuç vermiş gibi hissetmicektim o yüzden yaptırmadım. İkili testte de bi sorun çıkmadı düşük risk çıktı. Zaten 27 yaşındayım yani yaştan dolayı da problem oluşabilecek bi durum yoktu.