Kızlar riskli bir gebelik geçiriyorum normalde kan tahlillerim falan iyi çıkmadı haftaya da karnımımdan su alınacak 1:30 saattir adet sancısı gibi ağrı elimde var biraz uzandım ama geçmedi temizlik falan da yapmıştım aslında pek kendimi zorlamadım ama korkuyorum ağrı belimden ayaklarimi atıyor