gamze3448 https://mutluresim.com/images/2026/04/14/XT6TWz.jpeg https://mutluresim.com/images/2026/04/14/XT692M.jpeg Biri 9+5 diğeri 6+5 görüntüler karından çekildi, cinsiyet tahmininiz varmı annişler
gamze3448 NobleMom doktorum erkeğe benzetti 9+5te ben sormadan. bu kadar erken nasıl söylersiniz dedim öyle hissettim dedi. şaşırdım
NobleMom gamze3448 İlk yerleşim yeri solda. Karından ultrasonda Ramziye göre erkek yani. 9. haftada Nub açısı belli olmaz ama orda da duruşu daha çok erkek gibiydi. O yüzden erkek dedim bende ☺️
sevgi_45 gamze3448 belli olunca söyleyin bakalım bilmiş miyim peki siz ne hissediyorsunuz veya istiyorsunuz 😊
gamze3448 sevgi_45 doktorum sanki erkek gibi düşünüyorum dediği andan beri erkek hissediyorum etkilendim 🤣 sağlıklı olsun da