Kızlar bana da fikir verir misiniz sezeryan hakkında ben iki normal doğum yaptım şimd üçüncü gebelik ve tüplerimi bağlatmak istiyorum devlette yapmıyorlar doğumdan sonra ameliyatla bağlıyorlar sezeryanı kabul etmiyorlar özelde sezeryanda doğum esnasında bağlıyorlarmış sizce ne yapayım