gulsahkandrms ezgickm Adet gecikmeden yapılan testleri dikkate almayın ben gecikmenin ilk günü yaptım negatifti üçüncü günü tekrar yaptığımda silik bir çizgiyle öğrendim. Az daha sabredin bence
znnnr ezgickm çünkü acele edince insan da üzülüyor yıpranıyor en iyisi beklemek adet gününe de var daha bu süreçte stres olma ki bebiş var ise sıkı sıkı tutunsun
ezgickm znnnr evet canım ne gelirse tez canlılıktan geliyor başıma halbuki eşime tamam dedim haftaya regl olmazsam direkt kan veririz dedim sabah iğne vurulmaya gittim dayanmadım 😂💓🙏
znnnr ezgickm sen eşittir tüm kadınlar geçen ay bi sürü para verdim testlere halbu ki geçikme olacak öyle anlayacağız anam babam usulü yani
damla644 ezgickm benim adetten 3 4 gün önceydi 2.30 du canım adetim 6 gün geçince değerim yüksek çıktı seninde öyle olabilir belki