Kısaca yazayım sonra detaylı hikayemi yazacağım. 35 haftalıkken gebelik kolestazı teşhisi aldım, 6 gün hastanede yattım takip edildi ve mecburi olarak 37+0 da doğuma girdim , erken olduğunu düşündüm oğlum 38+6 a doğmuştu hep korku vardı çok şükür kızıma sağlıkla kavuştum evimize de geldik . 1 hafta içinde safra kesesinden ameliyat olmam gerekiyor dualarınızı bekliyorum evde 3.5 yaş oğlum da var birde kızım oldu süreç zor olacak …. Darısı tüm bekleyen hamile annelere 🌸😍😍