1 yıl önce doğum yaptım şimdi tekrar hamileyim neler koyacağımı yazayım.
Hoparlör (doğum sancıları çekerken müzik bana çok iyi geldi)
Mum+tütsü (yine aynı sebep beni rahatlattı)
Pilates topu hastanede vardı devlettekiler alabilir.
Tatlı atıştırmalıklar
Bunlar doğum sırası için.
Doğum sonrası için;
Gecelik(1 tane kullandım ama kanama olur birşey olur yedekte olmalı bence bu sebeple 2 tane)
makyaj malzemesi( duştan sonra yapasım geldi, tüm hamilelikte yapmamıştım)
Şampuan krem falan hastane vermiyorsa. Ben bu sefer almayacağım
Kıyafet (hastane çıkışında giymek için)
normal doğumda külot bez çok önemli
bebiş için hastane çıkışı ( benim hastanem battaniye kıyafet set veriyor, hastaneniz vermiyotsa 1 tane hastane çıkışı 1-2 tane de zıbın alın)
Puset
bez+ıslak mendil ( hastaneni vermiyorsa alın)
Benim gibi kordon kanı saklayacaksınız kiti unutmayın
Bu kadar çok bir şeye ihtiyacınız olmuyor. Süt sağım makinesi, mama falan almayın. Gerçekten ihtiyaç olursa hemşireler yönlendirir zaten.
Anın keyfini çıkarın. En güzel duygu ilk gece birlikte uyumak :)