Kızlar 26+4 günlük oldum doğum yapabileceğim bir devlet hastanesi ve doktor bulamadım daha bu konu hakkında yardımcı olurmusunuz 4. Sezeryanımı olacağım refakatçi olarak eşimin kalmasını istiyorum yanımda başkada yanımda kalacak kimse yok İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum