daha bugün girdim 2-3 dakika baktı biraz sonra tekrar gel dedi tekrar gittim bi 2-3 dakika daha baktı tamam bebeğin kız doktorun gerisini açıklar dedi gönderdi. benim dışımda 2 gebe vardı onlarada toplam 10 dakika bakmamıştır yani. usg 2 de oldum. orada ki doktordan herkes şikayetçi. inşallah randevun oraya değildir. ekrana bile baktırmıyor kafanı sola çevir diyor ne alakaysa.