Merhaba hanımlar. 4 hafta 4 günlük gebeymişim bugün öğrendim. 4 nisanda beta baktırmıştım 2.33 çıkmıştı bunun üzerine biteral antibiyotik desefin iğne vb bir sürü ilaç kullandım . Bugün yani on gün sonra regl M 3 gün gün gecikince tekrar baktırdım ve 1217 çıktı . Çok ilaç içtipim için sevinemiyorum. Böyle birşey yaşayan var mı