Saat 20.30 gibi başım döndü ve bayıldım düşerken kafamı çarptım karnımın üzerinede düştüm ve bayıldım bi beş dakika. Kendi doktorumun olduğu hastaneye gittim ilk bebeğime bakıldı çok şükür bebeğinde hiç bişi yok. Orası kafa tramvası için bölge hastanesine yönlendirdi buraya gelirken iki kere şiddetli kusma oldu ve mr çekicez dediler 23.20 de mr çekilecek gebelikte sorun olurmu mr