Mariakaya kızım 22 aylıkken bezi bıraktı, şimdi 2.5 yaşında oldu.Evden çıkmadan çişini yaptırıyordum, parka gidince uzun kalmıyorduk su veya sıvı şeyler içirmedim ki çişi hemen gelmesin. Hiç mi gelmedi dersen çişi yine geldi koştur koştur tuvalete koştuk. Ama uzak bir yere gittiysek tabi lazımlığını hep yanımda taşıdım ya da iki kolumun arasında taşıyıp çişini öyle yaptırdım, pes etme kolay gelsin ❤️