Böyle bir gariplik var kaç haftadır. Karaciğer değerlerimde sıkıntı yok. Duş jeli de kullanmıyorum. Yine de kaşınıyor. Ilık yıkanıyorum. Çıkınca bi 15 dk sonra başlıyor kaşıntı. 1 saat kadar sürüp geçiyor şükür. Nemlendirici sürsem de kaşınıyor sürmesem de. Bunun sebebini bilen, aynı şeyleri yaşayan var mı?