Bat 19 Kızlar pazar günü aşırı kusma ve baş dönmesiyle acile gitmek zorunda kaldım tansiyon falan normal çıktı beta değerim 7 çıktı o da beni kadın doğuma yolladı yarın randevum var çok stresliyim sizce betam yükselmişmidir bugün de göğüslerim falan çok ağrıdı kasığıklarım falan