Kan grubun doktorun sana söylediği şeydir, o kadar. Muhtemelen bir hata olmuş olabilir, kan grubun değişmez. Sen Rh negatifsin ve eşin Rh pozitif olduğu için sana bunun için bir iğne yapacaklar. Endişelenmeye gerek yok. Ben de Rh negatifim ve eşim Rh pozitif. İlk trimesterda bir iğne oldum, şimdi üçüncü trimesterdayım ve ikinci iğneyi oldum, hiçbir sorun değil.