melekaltinsoy ilk hamileligimde ben piskiyatriye gittim ve hamilelerin kullanacağı dozda ilaç verdiler onu kullandım zaten ilaçları kullanınca psikolojik olarak da olsa rahatlıyorsun herhangi bir sorun da yaşamadım çocuğum da sağlıklı dünyaya geldi şimdi 2. Ye hamileyim atak geldiğinde kendimi telkin ediyorum geçiçi bir durum sakin ol diyorum uzunca nefes alıp yine uzun bir şekilde veriyorum ve bunu açık hava da yapıyorum öyle yapınca bir nebzede olsa rahatlıyorum çok zor bir durum biliyorum o durumu yaşayınca insan ölecekmiş gibi kalp krizi geçirecekmiş gibi hissediyor ama ölmeyecegimi de biliyorum bunu kendime alıştırdım bu hamililegimde o yüzden kullanmadım sende bol bol nefes egzersizi yap zaten en geç yarım saate kendine geliyorsun