yagmurrana Hafif derecede idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum. Her ay kontrolde çıkıyor. Belirtilerim ağır değil ama son günlerde idrara çıktıktan sonra kasıklarımda bir baskı, ağırlık hissi oluyor. Yaşayan var mı, nasıl çözüyorsunuz? :(
damla6565 yagmurrana gebeliğimi öğrendiğimden beridir sürekli enfeksiyonu geçiriyorum ve belirtisiz bir şekilde Yani doktor testi yapmazsa enfeksiyon olduğunu bilmeyeceğiz ama yine de az da olsa enfeksiyon görünüyor sürekli hep antibiyotik kullandım doktor baktı geçmiyor artık antibiyotik de vermiyor bol bol su ve iç çamaşırını temiz tut diyor
pervvvvin yagmurrana 21 haftalığız biz de 2 gün önce ağrılarım oldu kasık bel doktora gittim idrarda hafif düzeyde çıktı doktor tek içimlik ilaç verdi bakalım ağrılarım şimdilik azaldı gibi bir de bol su içiyorum
yagmurrana damla6565 aynen öyle iki kere antibiyotik kullandım. Haftaya kontrole gideceğim eminim ki yine antibiyotiklik olmuşumdur. Su da içiyorum. çamaşırımı da sık değiştiririm , ütüleyip giyerim ama bana mısın demiyor 😭
yagmurrana Elisa0110 evet tek kullanımlık antibiyotik kullandım iki kere. Ama tekrarlıyor 😔 risk yaratır mı diye evhamlanıyorum. tüm tadım kaçıyor
Elisa0110 yagmurrana enfeksiyon tedavi edilmesi gereken bir durum. Tekrarlamaması için de bol su içmelisin ve idrarın rengini takip et koyu renk olmasın koyu olduğunu gördüğün an yeterli su içmedin demek oluyor
neslihaner Akıntının rengine dikkat et bazen Vajinal enfeksiyon oluyor bu sürekli idrar yoluna geçiyor . Sanıyoruz sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyoruz