momygizz fotoğraf çekimi yaptırmayacaksanız onlara gerek yok bence. Ben çekim olacağı için aldım ama aldığım model çokkk güzel çok hoşuma gitti. Onun dışında lcw de elbise gibi olanlar var çok rahat onların kullanımı, birde üst kısmında emzirme çıt çıtları var açılıyor fiyat da makul. Özellikle sezeryanda çok rahat oluyor elbise gibi olanlar , onun dışında yine lcw da gömlek pijama şeklinde düğmeli olanlardan aldım alt üst takım hem fiyat uygun hem kumaşı güzel