seloss23 evt gittim bir sorunum çıkmadı folik asit başladı troid değerlerim yüksekti dahilye ye yönlendirdi orayada gittim ilaç verdi d vitamini b vitamini böyle işte kullanıyorum bir ay dir bakalım hayırlısı olsun inşallah şufa olur bir buçuk yıldir evliyim cnm