Bebeğim 10 günlük sütüm asla yetmiyor mamada veriyorum kendimi suçlu gibi hissediyorum biliyorum normal bi durum mamayla da beslenebilir ama yinede üzülüyorum bol su içiyorum süt yapan şeyleri yiyorum sağıyorum yinede aynı
Süt arttırıcı gerçekten işe yarayan şeyler varmi bilen yazarsa sevinirim.