lrnrbn_ ben 35.haftamda yaptırdım 2 hafta yan etkisini çektim ama inanın çevremdeki herkes şu an deli gibi hasta ben hasta olmadım aşıya bağlıyorum açıkçası
Bir de doğumdan sonra rsv aşısı daha yüksek ücretli ve anne karnındaki gibi etkisi pek olmuyor