İyi akşamlar herkese hamilelikte kasık fıtığı olduğunu öğrenenler varmı aranızda kızlar benim fıtığımdan dolayı ağrım oluyor hamilelikten sonra geçiyormu yani hafifliyor mu acaba yâda doğuma bir zararı olurmu aranızda böyle bir sorun yaşayan varsa bilgi verebilirmisiniz 🙏