fnurcann Kızlar merhabaa 🌸 16hafta 3 günlük hamileyim. Bugün endokrine tahlil verdim troid ilacı kullanıyorum diye, ayrıca idrarda protein değerim yüksek çıktı. Bu süreci nasıl ilerletiyoruz bilgisi olan var mı acaba