Kızlar bugün tam 38.haftamdayım. gecen haftaya kadar normal doğuma uygun dedi doktor,çatı muayenesi de uygundu.bugün kafası tam oturmamış kanala,bu şekilde devam ederse beklemeye gerek yok sezaryene alalım.sancın da gelse kanala oturmadığı için bebek içerde kayar strese girer mecbur yine sezaryene almamız gerekir dedi.cumartesiye kadar bekliycez yeniden kontrol edilcek eğer kafa hala kanala oturmamışsa sezaryen günü vercekler.böyle bisey yaşayan oldu mu :(