Hanımla iyi akşamlar,
11+1′den gidiyoruz hiç kilo da almadım şişlik yok kıyafetlerime falan girebiliyorum hiç bir problem yok aslında gözle görülür vs. ama kendimi ve göbek bölgemi o kadar şiş hissediyorum ki. Hani adet olmadan önce bi şişlik hissederiz ya kasıklarımızda falan aynen öyle işte. Böyle hisseden var mı ya? Gerçekten şimdiden böyleyse ilerleyen aylarda ne olacak canım darlanıyor resmen 😔