Merhaba ben bu ay Klomen kullandım 8 Nisan çatlatma iğnesi oldum yumurtlarım 18.9mm ve 17.2mm doktora gittik ikisi de çatlamıs güzel dedi şimdi de duadan başka çarem kalmadı hiç gebelik yaşamadım ilk tedavim ilk çatlatma iğnem bende Allah’a dua ettim olsun diye 2 yıldır evliyiz olmadı bu ay o pozitif haberi alırsak hatim indireceğim ikiz haberi alırsak iki tane hatim indireceğim hepsini tek başıma okuyacağım inşallah olur beklemedeyim şuan bat 28 Nisan bu saatten sonra yapabileceğim tek şey olsun diye dua etmek