esrosk emine Aylin diye bı doktor var bn ona gidiyorum gayet ilgili ama dediğin gibi doğumhanesi yok sadece kontrol ve tahliller için gidiyorum bnde yani esenler kadın doğum Hastanesininde yorumlarını okudum hiç iç açıcı değildi orayida eledim kafadan ilk kizimi özelde doğurdum doktordan aşırı memnunum yine ona gitmeyi düşünüyorum ama çokta pahalı özeller nasıl olacak bilmiyorum