Kızlar 38 haftalık gebeyim ilk gebeligim hastaneden geldim iki saat sonra gel dedi doktor tekrar gittim geldim acilmam ilerlememis 2cm hala ama sancım düzenli ve 80′lerde çıktı evim yakın olunca bide ilk gebelik yavaş ilerler evde daha rahat çekersin sancini diyip gönderdi doktor, sancın 3-4 dk’da bir olunca gel diyeceğim ama zaten o şekilde görünüyor fazla sancın var dedi ben iki cm açılmaya dayanamıyorum bide bunun 8-10 ları var geldiğimden beri hareketler yapıyorum sancım çok fazla ne yapmalıyım sizce off yazarken bile kıvranıyorum bı fikirr verin nasıl ilerletebilirim