Canım bugün bana da aynısını dedıler Down sendromu olma ihtımalı var dedı ikili test rısklı gelmiş dedı neye dayanarak dedım kadın doğum rısk yok dedı riskli bölüm var dıor 3 lu tarama testı aldı sıvı ve feta DNA dedı kabul etmedım 3lu test cıkınca yaptırım dedım feta DNA bugunden berı kafayı yiyecem ha hersey Allah dan gelen şey sabah baska hastaneye gıdecem baktım orası da dedı başka hastane bu dokturların ne dedıklerı bellı değil bırı rısk yok dıor bırı var dıor bende anlamadım bısey