Normalde iğne ile deldiriyordum ama küpenin ucu kaybolmuş ve küpesi de düşmüş üzerine başka takamadım acıdığı için o da 1 ay boyunca takamadım diye kapanmıştır diye düşünüyorum ama kıkırdakta delik duruyor gibi, trendyolda delme tabancası buldum onunla denemek istiyorum çünkü bir yakınım eczanede deldirdiğini ve sonrasında iltihap kaptığını kanadığını söyledi normal yumuşak doku için almak istiyorum boşu boşuna para vermemek adına,