38 hafta için kontrole gittim sabahtan açık sarı jelimsi bir akıntı olmuştu doktor şu gelişi varmı diye test istedi. Vajinal enfeksiyon varmış donaxyl fitil verdi suyun sınırda haftaya mutlaka kontrol edelim dedi. Bu hafta da aynı durumu yaşayan varmı ? Enfeksiyon geçmeden doğum başlar diye tedirgin oluyorum umarım bi sıkıntı olmaz