Arasbebek-6 26+4 Olduk bir an önce gelsin artık bebişler. Zaman. Geçmiyor sanki hiç . Millet mahallesinden herkese selamm
Fundasanli Selam bayanlar...Yeşilyayla da oturuyorum 2.bebegim kızım olucak 36 haftalık çok az kaldı sezeryanla dogum yapicam.bir tane oğlum var ayrıca 🙏🙏