ilkgozagrimhavinim 8 mayısta sezaryen olacağım. Annem benimle kalacak. 4 yaşinda bi kızım var ve bensiz yada anneannrsiz asla kalmaz. Özel pendik medipolde doğumun kısmetse. Hem annemin hem kızımın kalmasına izin verilir mi bilgisi olan var mı?
elaefem ilkgozagrimhavinim bende aynı şeyi düşünüyorum eğer özelde beş yaşındaki oğlumu ve eşimi kabul ederlerse özelde yapacgm.
nurgulllllll Benim doğumumda özel hastanede hem eşim hem kayınvalidem kalmıştı bişey denmez bence özel hastane. Tabi tek koltuk vardı sırayla yattılar.
ilkgozagrimhavinim nurgulllllll 2 kişi olmasından yana değilde çocuk refakatçi kabul edilmiyor diye duydum. Ondan sordum ya. Kızım kalmaz ki kimseylede