Herkese merhabalar öncelikle. Benim ikinci doğumum olacak ilk doğumum sezeryan devlette yapmıştım ama kum torbası ve karna bastırma olayı olmamıştı. Şimdi Sivas numune hastanesinde doğum yapcam Allah izin verirse bugün arkadaşım doğum yaptı kum torbası koymuşlar bu torba olayı hastane prosedürü mü yoksa doktordan doktora değişiyor mu bilgisi olan var mı acaba