Arkadaşlar ben 10 gün önce doktora gittim neyse bebeğim gayet sağlıklı ve iyi dediler hatta 2 hafta önce gidiyor kilosu boyu dediler. Bende bugün detaylı ultrasona gittim doktor dedi 10 gün geriden geliyor gelişimi dedi. Sonra kendi doktorumu aradım sordum oda gelişimi durmuş olabilir dedi ve gittiğimde cidden kilo almadığını söyledi bu süreçte üzüldün mü dedi bende evet dedim o yüzden kilo almamış dedi sonra 1 hafta sonra gel bakalım dedi. Başınıza hiç geldi mi ne yapmalıyım